Close

Tell a friend







    • Captcha image
    Print

    Kommercialisering

    Kommercialisering handler i al sin enkelthed om at sikre sine opfindelser, produktudviklinger og varemærker, så man får størst muligt udbytte af dem.

    I forbindelse med udlicensiering eller måske endda frasalg af virksomhedens produkter afhænger  mulighederne ofte af styrken af de rettigheder, man har opnået. Omvendt skaber det  tryghed i forbindelse med opkøb af konkurrerende virksomhed at få vurderet den markedsmæssige og kommercielle værdi af det IP-mæssige grundlag.

    Due Diligence undersøgelser og Freedom to Operate analyser er blandt de værktøjer, som kan bruges til at værdiansætte og vurdere porteføljer af interesse for vore klienter. Vi har mange års erfaring med at sætte IP i kommercielt perspektiv og sætter en ære i at levere et beslutningsgrundlag af højeste kvalitet, når de store markedsmæssige skridt er under overvejelse.

    Kommercialisering af opfindelser beskyttet gennem IP-rettigheder - det være sig patenter, varemærker eller designs - er ofte kernen i en sund forretningspolitik.